Sidor

söndag 25 augusti 2013

Nu..

..börjar min årstid. Lugnt, inga måsten. Tända ljus.
Tända upp lampor lite tidigare.
Jag blir ofta harmonisk och som sagt mycket lugnare på hösten.
Senaugusti september oktober bästa månaderna.
Gör mig inget att man får ta på sig en extra kofta och snutta på en kopp varm te inne.
Kanske på glas verandan. Eller framför tvn lite tidigare.
Ändå njuta av luften och solen på balkongen länge.
Bara att ta på sig en extra filt.
Lugnet. Det är det jag behöver och gillar.
Har som sagt mått riktigt dåligt i svår menieres länge...länge.
Kom hem idag efter några dagar på sjukhus.
Riktigt jobbigt.
Kraftlös trött och saknad av olika ämne i blodet efter en tuff sommar.
Nu hoppas jag det vänder.
Vet att menieres går upp och ner. Men nu haft långt eländigt skov.
Ska tillbaka imorgon för mer undersökningar. Kan ju finnas annat som är fel eller..ja massa prover är tagna så nu håller jag tummarna att det försvinner eller åtminstone blir bra mycket bättre snart.

Nåväl. Nu måste vi sova. Upp tidigt imorgon.
Ha det gott
Vi ses.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar