Sidor

lördag 22 juni 2013

Ett..

..snabb inlägg.
Inte gjort så mycket idag.
Faktiskt minimalt.
Kan bli så dagen efter midsommarafton.
Lugn och skön sådan visserligen. Midsommarafton alltså.
Men en trött familj här hemma.
Mycket kolla-på-tvn hela dagen.
Suttit mest i morgonrock och myst med min kopp te. Lite godis och massa frukt. Men mycket te blir det för min del. Som ni säkert redan vet.

Just nu sitter vi och strö tittar på Bröllopsfotografen...för femtioelfte gången tror jag.
Så mysig rolig film.

God natt ha en skön helg. Och lördag kväll.
Ses.










6 kommentarer:

  1. Det blir lätt så dagen efter midsommar. Men det är helt OK. Mys på bara :-)

    Kram Helén

    SvaraRadera
  2. Jag älskar filmen, har tittade på den ett x antal gånget!!
    Det är roligt att du skriver lite på din blogg, följer dig även på Instagram......
    Jag håller med dig, det är lätt & smidigt med Instagram..,,,,,en bild & lite text !!

    Kram
    Lens

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det smidigt med instagram? Enkelt. Kul att du följer mig där.
      Kram Lena

      Radera
  3. Hej du Eva!
    Har semester och nu hınner man ju kolla grejer man ınte hunnıt... Hort om dın blogg och hur du skrıver och fotar dına ljuslyktor osv...!!! Ett snack vı har vı tjejer trodde ınte det var sant....Var tvungen att tıtta ıdag! Och jag undrar...?
    Klart du har folk som kollar dın blogg, man undrar ju vılken kruka eller ljuslykta du fotar-vad ska vı prata om..?? Pınsamt om hur du pratar om saker du ınte vet om och trycker ner folk du adrıg sett!!! Jag kommer aldrıg vılja se dın blogg mer ı alla fall! Tack.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va?? Haha, varit i flaskan lite mycket idag tror jag bestämt. Illa!! Vet tyvärr inte vad du pratar/slöddrar om. Ljusstakar?! Nån som vet.. Hihi! Skriv när du vaknat till tjejen.
      Och..visst du behöver inte alls gå in här.
      Ditt val om du inte tål se Min inredning eller vad det är du inte klarar av. Så är det.
      Hej svejs!

      Radera