Sidor

torsdag 9 maj 2013

Snart..

..iväg för att träffa alla små barn hos kompisen. Mår super bra idag. Vakna med ett studs upp ur sängen och känner mig pigg som aldrig förr. Jippi!!

Ska bli så roligt att träffa de små liven och alla goa tjejer. Jag är så glad jag har dom. Betyder så mycket. Så härligt när man är ett mysigt gäng som känner varann så väl.
Eller hur. Visst är ändå ens riktiga kompisar det värdefullaste man har.
Åh nu blir jag tårögd igen!!

Hoppas på fina bilder som jag visar sen. På deras underbara hus. Läckert gammalt och gänget och jag.

Nu måste jag göra iordning mig pront... nä jag menar direkt!
Kram

Bilder från grov entrén.
Och Tusen miljoner tack Alla ni dom följer mig på instagram. Nu 1300. Otroligt.
Jag bugar och bockar.




4 kommentarer:

  1. Hoppas du får det riktigt mysigt i dag!!!!Jag ser fram emot bilder...från huset och kanske lite inredningsinspiration.Dina bilder inspirerar verkligen, nästan som en bättre inredningstidning.kram M

    SvaraRadera
  2. Åh himmel vad snyggt!! Måste genast följa dig på instagram!

    SvaraRadera