Sidor

lördag 11 maj 2013

Ibland..

..är det bara för ljuvligt.
Mår man bra solen skiner och ett glas kallt vitt i glaset på balkongen så är det väl ändå underbart.
Mr L har grillat. Avklarat. Barnen..ungdomarna är hos kompisar och jag sitter i en soffa på balkongen.
Fåglarna kvittrar och äckel duvorna låter på sitt sätt konstiga ulkande sätt.
Usch, hatar duvor.
Tyvärr är dom som vi, stads..fåglar.
Har satt upp runt över hela huset duvspikar.
Aj! Inte så gott att sitta på.
Men på vårt gamla hus finns det många ställen att vila sig på och nix.. blir inget med det inte.
Så ni som har problem med duvor och andra otäcka större fåglar sätt upp spikmattor. Finns hos Antecimex.

Ryggen spöka förut. Men med lite värktabletter för ett tag sen så är det okey nu.
Städat torkat fixat lite. Som alltid. Kan inte låta bli. Vill ha rent.
Kan värmt rekommenderar städ och tvål prylar från Lagerhaus.
Billigt och luktar gott.

Ha en skön lördag.
Kram










8 kommentarer:

  1. Inte kul med ryggvärk. Kanske försöker kroppen din tala om att du behöver ta det lite lugnt? Ta hand om dig.

    Kram Helén

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror och vet att det är så. Men ibland så kan jag nte låta bli och det blir lite överansträngt. Inte bra.
      Kram

      Radera
  2. Svar
    1. Tack snälla för gullig kommentar.
      Kram

      Radera
  3. Jag håller med dig, Lagerhaus städ och tvålprylar är super.Däremot köpte jag ett doftljus HALLON som luktade blää!!Hoppas du mår bra i ryggen så du kan njuta av söndagen med sitt härliga vårväder.kram M

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okey du gillar inte det doftljuset, i plåt burk? Jag tycker det luktar super gott faktiskt. Olika vi är.
      Ha det så fint. Kram

      Radera
  4. Härligt att du mår bra! Verkar ljuvligt på balkongen! Njut och tänk på mig som har en blåsig altan ;)
    Kram från Marie i Göteborg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Usch då låter som en trist dag utomhus i Göteborg.
      Kram

      Radera