Sidor

onsdag 17 april 2013

Vakna..

..ganska tidigt. Hämtat som vanligt morgontidningen.
Tvn på och en kopp te.
Kanske inte det bästa för magen, tom mage.
Men måste ha mitt morgon te. Funkar bra med kaffe också. Med mjölk, ett måste.
Snart iväg till sjuk gympan som alltid på onsdagar.
Men nu en lugn stund. Och lite avkoppling. Känner mig lite si och så.
Men det blir nog bättre strax.
Efter mitt stora intag av alla morgon mediciner. En stor näve..
Cocktail blandning. Hihi.

Hoppas ni får en fin vår dag.
Kram vi ses.





2 kommentarer:

  1. Fy vad tråkigt Eva! Vad är det med dessa människor som måste vara så elaka? Fattar inte.

    Livet är så kort! Så trist att vissa väljer att lägga sin energi på så fel saker och fokus.

    Efter min cancer så tänker jag ännu mer på det här. Att ta tillvara på positiv energi och strunta i det som plockar ned oss.

    Skönt att du kan stå stark och sätta dig över det.

    Kram
    L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är så gullig.
      Tänkvärda ord.
      Tack
      Hoppas du mår bra.
      Kram

      Radera