Sidor

lördag 27 april 2013

Lördag...

...eftermiddag. Sjukt trött. Redan. Klockan är inte mycket men jäsp vad trött jag är.
Hoppas på en bra film till kvällen.
Mannen har gjort en gryta med grönsaker kött och curry som är min absoluta favorit krydda.
Alltid varit. Mums.
Till det serveras ris och massa god sallad förstårs.
Handlat lite vår blommor inne.
Så kul nu med doftande pelagonier. Fanns coca cola..! Äpple bla.
Jag köpte hem citrus/apelsin.
Rosmarin på stam är både gott att använda till mat och dessutom gillar jag allt på stam.
Ska snart spana in nya olivträd på stam. Allt på stam är snyggt.

Glöm inte kolla in mitt instagram.
Nu ligger jag i tv soffan och läser bloggar kopplar av.
Kram på Er.




2 kommentarer:

  1. God mat, love it!

    Härligt du har det där på bilden. Skönt!

    Hoppas helgen varit bra.


    KRAM!!

    SvaraRadera