Sidor

onsdag 6 mars 2013

Ni..

..är så gulliga mina blogg vänner där ute i "världen".
Tack så mycket för alla tips och krya på dig hälsningar i förra inlägget.
Och på Instagram.
Tusen tack. Nu har jag lite att lägga upp när jag möter doktorn nästa gång i veckan som kommer.
Man får vara stark för att vara sjuk..stå på sig.
Har varit hos många läkare som bara skriver ut massa tabletter i ett snabbt möte på 10 minuter istället för att granska och prata länge och reda ut.
Min läkare jag har..har flera..men med ryggen är visserligen bra.
Sist såg hon till att jag blev inlagd direkt på sjukhuset för alla möjliga tester och röntgen av olika slag.
Men jag har råkat ut för att de knappt lyssnar skriver ut lite lugnande och smärtstillande och swish hem igen.

Inte bra!

Nu till nåt helt annat. Här vänder det hastigt.
Har ni nån favvis parfym. Min i alla lägen är nr ett Dolce & Gabbana light blue.
Jag blir bara så..glad när jag känner doften.
Burberrys dofter är också mumma.
Och söta flaskan och goda doften Daisy från Marc Jacobs. Sen gör det inget att flaskan som sagt är så fin. Ett plus där.
Nu ska jag fixa mig och gå till veckans sjuk gympa.
Hoppas ni får en fin dag.

Här är igengrått och plaskigt. Snö i massor kvar..usch usch. Fy.

Ses!



6 kommentarer:

  1. Tänk jag har precis samma favvo parfymer som dig!!!å som sagt flaskan får gärna vara extra vaganza den med!!! Stackars dig med den himla värken hela tiden, förstår verkligen man går ner sig vissa dagar, hoppas du får må lite bättre snart , nu när våååååren är på intågande!!!krya på sig kramen Linda / Ystad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi verkar ha samma smak du och jag.
      Tack för din hälsning.
      Kram

      Radera
  2. Åh, hoppas du blir bättre snaaart! Parfymer man gillar är underbara. Jag letar efter en ny just nu :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för fin gulliga hälsning.
      Kram på dig

      Radera
  3. Hihi Samma som dig! Tycker mycket om light blue men har inte luktat på de andra, lite dålig på parfym. Ska pröva när jag är i stan nästa gång!Tack för tipset!
    Tycker verkligen det är tråkigt att höra att du har smärta :( Kan du inte få akupunktur för att lindra ?
    Kram
    Marie i Gbg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis vad jag starkt funderat på. Pratat om det mycket och googlat runt om akupunktur. När jag hade migrän som värst för några år sen fick jag just det och det gjorde susen.
      Ha det fint.
      Eva

      Radera