Sidor

onsdag 20 februari 2013

En..

..mycket trött och hängig bloggerska här. Har inte så mycket ork eller lust att skriva just nu.
Små korta inlägg.
Vet, tråkigt. Men plåtar på Instagram desto mer. Kolla in där.
Nu uppe i 700 följare. Tackar och bugar.
Lätt enkelt smidigt. En iPhone och jag.

Men lämnar ändå ett dagens avtryck här.
Från kontoret. Biblioteket.
Tagit in en gammal låda till. Vi har ju ett gäng. En växt i kanske? Testar.
Gillar att ta lite bilder på det jag ser under dagen. I all enkelhet. Inget krusidull.
Jag och min telefon här också. Inget jobbigt.
Jag är så tacksam och glad att ni är så många som tittar in här även om jag inte är nån stor bloggare.
Tack.





8 kommentarer:

  1. Ibland är man bara för trött och då får det vara sådär tycker jag :)

    Det där med Instagram har jag inte fattat än. Har skapat ett konto men har inte satt mig in i hur jag ska använda det än :)

    Hoppas du piggar på dig

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så enkelt och roligt med Instagram. Lätt som en plätt. Säg till när du börjar. Du måste...!!
      Tack för din hälsning.
      Kram

      Radera
  2. Alltid så fint hos dig!Ja vissa dagar är sega.Idag har jag varit och gjort balansprov när dom spolar varmt och kallt vatten i öronen.Du vet nog vad det är))
    Har också en del yrsel,håller på att utreda det.

    Kram från Margareta!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj samma test som jag gjort. Du får säkert göra massa fler tester. Kan det vara menieres?
      Yrsel, illamående, migrän, trött o trött... Och tinnitus..??
      Hör av dig om du vill senare.
      Kram Eva

      Radera
  3. Klart vi kikar in! :) Och så fina bilder du bjuder på idag :) Nu måste jag också leta upp dig på istagram!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Hejhej. Stackare som inte känner dig pigg :( Hoppas det blir bättre snart. För mig är du en STOR bloggare med alla dina fina bilder ;)
    /mia

    SvaraRadera