Sidor

fredag 15 februari 2013

En..

..mysig kväll igår. Mat på mysigt ställe mörk rosa rosor och min champagne så klart. Överraskning till mig från mannen tack❤
Åt Cesar sallad. Min favorit.

Igentligen är jag helt emot denna kommersiella dag.
Affärernas dag.
Morsdag farsdag barnens dag... osv.
Jag som jobbat i olika butiker under många år mår nästan illa av all shopping. Påtvingat för många..hysteriskt!
Nä tänk på varann så ofta som går under hela året. Ta vara på dagen. När som helst. Alla dagar.
Det finns så många många som varken har mor eller far. Nån att hålla kär. Eller barn att gosa med lite extra.

Men självklart var jag super glad och överraskad igår. Tack plutten, pluttisar. Barnen oxå. ❤Längtar så efter vår äldsta kille nu. Några dagar kvar på Sri Lanka.

Ikväll mat igen ute med goda vänner.
Ja äta bör man annars dör man..liksom.
After work på Glädje här i stan. Bästa maten i ala stada. Mums.

Bjuder på hemma bilder. Vila nu så jag orkar med glada vännerna och maten om en stund.







9 kommentarer:

  1. fina bilder som vanligt...undras var du köpt den svartvita kudden? ha en skön fredag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svart vit zick Zack köpt på Ikea.
      Ha det bra

      Radera
  2. Härligt hem!
    Ha en trevlig kväll!
    Kram Helen

    SvaraRadera
  3. Hej! Vilken småstad bor du i? Underbart hem du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lagom liten stad...eller rätt stor..! Typ..

      Radera
    2. Typ...bra svar...eller...typ inte.

      Radera
  4. Det lät som en skön dag, njut vidare!

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tacktal mys pys. Ibland upp o ner med hälsan.
      Kram

      Radera