Sidor

tisdag 8 januari 2013

Uppe...

..i ottan med yngsta killen i familjen.
Skoldax.
Ja ottan för mig.
Är lite kass i örat just nu så ska bara pussa hejdå, sen vila mina trötta!! gamla? ben. Och vila örat..hmm.
Nu väntar en ny termin. Våren.
Rätt skönt att allt är igång igen för killarna.
Swisch så har julen gått.
Ska ni på Formex tjejer?
Jag hoppas komma iväg på torsdagen.
Tycker det är så spännande. Kul.
På med sköna skor så kan man gå i timmar..
Undrar just vad vårens inrede mode blir. Färg? Form?
Tror mycket på "smutsiga" pasteller i kuddar och lampor.
Vad tror ni?
Jäsp!
Nu medicin och puss till yngsta sonen.
Ha en fin dag kram Eva❤❤❤❤





4 kommentarer:

  1. Hej!:)
    Hoppas det är lite bättre nu fram på dagen... och javisst är det skönt, när allt återgår till det gamla vanliga igen och ännu bättre är väl vårterminen då det går mot ljuset. Mår man inte så bra är ljuset ännu viktigare.
    Läckra bilder! som vanligt. Lilla röda elefanten där i hyllan ser ut som en riktig liten läckerbit, så söt.
    Nu ska jag återgå till min byrå, måla, måla...

    Ha det gott!!
    kram lisamaja

    SvaraRadera
  2. Skönt att våren börjar närma sig med storm steg.
    Och skönt att julen är slut. Nu längtar vi efter ljusare tider.
    Så himla duktig du är då..målar och fixar.
    Måste gå in o kika på din blogg.
    Kram vännen.

    SvaraRadera
  3. Aaaah, vad roligt, nu kom jag in på din blogg igen :)Visst är det skönt att ha städat ut julen? Konstigt ändå, så mysigt det är att pynta i advent.
    Hoppas du mår bättre
    Kram Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Underbart...längtar som sjutton efter mer ljus ute och mer ljumna vårdagar.
      Tack snälla du.
      Mår bättre.
      Puss på dig
      Eva

      Radera