Sidor

tisdag 8 januari 2013

Hallå..

...där ute.
Imorgon sjukgympa, skönt.
Och idag som sagt nya tag för barnen i skolan.
Tänk att Erik tar studenten i år. Mycket har hänt. Körkort, lång resa väntar honom om..3 veckor. Då drar han, flickvän med familj till Sri Lanka.
Vilket äventyr.
Jag som inte vill flyga mer än 3-4 timmar i luften vill inte byta med honom..
..men ändå.
Så har jag en fin liten hög av ip adresser Hmm. Mannen är VD för ett IT företag och stor killen pluggar IT på gymnasiet. Så jag lämnar allt över till dom.
Konstigt att de flesta adresser går till en och samma person...!?!!! Konstigt va?
Har 2 fina gamla teckningar som jag köpt på auktion. Signerade, årtal -51.
En naken dam och en bebis. Otroligt fint tecknade i blyerts.
Så här ska ramas in.
Tycker det är så roligt med fina bilder.
Med säkert historia bakom båda.
De fina anteckningsböckerna köpte jag för halva rea priset på Indiska.
Vackra att ha framme.

Ha en fin kväll..😘😉










8 kommentarer:

  1. Underbara teckningar kommer bli superfina inramade. Jag har oxå en kille som avslutar sin ITutbildning på gymnasiet i år, så här kommer oxå bli student. Och en konfirmation innan dess, det är mycket i år....Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ah kul med student. Och IT samma. Roligt. Det blir att fira både för ungdomarna och vi mammor o pappor.
      Kramis
      Eva

      Radera
  2. De där praktiska benbckarna har jag också ;) I arbetsrummet. Tokgillar bokhyllan i tidigare inlägget!
    Kommenterade på din blogg i söndags, efter att du lämnat hälsning hos mig, men den verkar inte "ha fastnat" ?
    Hoppas du slipper din värk och att sjukgympan gör dig gott imorgon
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Verkligen fina teckningar!

    Vi hade sista studenten i fjol...vart tar tiden vägen?

    Hoppas också din sjukgympa blir bra imorgon!

    xx

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack söta du
      Ja det blir spännande med student😊

      Radera
  4. Du har öppnat bloggen igen! Yippie! Jag blev så snopen när den var låst häromdagen. Trist med elaka typer, hoppas du blir av med eländet.
    Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm om du visste vad mycket på hopp och elaka grejer jag fått. Sparat allt så jag har ip adresser.
      Ha det fint.

      Radera