Sidor

onsdag 23 januari 2013

En..

..iskall dag med knallblå himmel och frost på träden. Underbart.
Men jag känner inte,nix för att gå ut. Sitter med några tända ljus lyssnar på Nat King Cole. (Och är som vanligt trött, ont i kroppen.)
Underbar musik det här. 🎵
Jag älskar gammal jazzig musik med alla dessa godingar. Lyssnar om och om igen. Bäst. Vilken fin musik som gjordes då. Love it. Skrivit om det tidigare här på bloggen.
Flera gånger.

Dagens bilder från här ute. Vackert och kallt som s-n.
Tacka vet jag mina mössor som får värma huvud knoppen från HPI.

Längtar efter att få sitta på vår fina glas veranda med tunnare kläder!!, solen gassande och med en go tidning och bara va. Men då måste det vara minst 25 grader varmare...med ett glas bubbel..mmmmys. Eller en balja te..❤
Kram på Er









4 kommentarer:

  1. Fina bilder!! Jag hatar denna kyla, och vägrar gå ut :-) jag går på min höjd till postlådan, och det är en bit, och så går jag till bilen...;-) går det att bli nedsövd och lagom väckas upp i vårdagarna...eller om en sådär 14 dagar då vi åker till värmen, som jag längtar!!
    kram/annamaria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Haha nedsövd... Hi. Skratt!
      Ja man håller sig hörna inne... eller hur!
      Kram på dig.

      Radera
  2. Hej Eva. Åh vilket underbart hus du har tycker jag. Är kylan jobbig för din värkande kropp? Jag har en vän som känner av kylan väldigt mycket. Stackars er!! Du frågade om jag tror på "spöken" i ett tidigare inlägg; Jag vet att dom finns ;) Ha det bra och sitt framför brasan med ett glas bubbel eller en balja te ;)
    /mia

    SvaraRadera
  3. Mmm....vad fint ni har det hemma!!

    Jag älskar också jazz, gärna Nat King Cole....ljuvligt.

    Feel better!!

    xx

    SvaraRadera