Sidor

söndag 10 juni 2012

Söndag...

...morgon. Så här på förmiddagen, hemma hos oss. Köpt lupiner. Dom är så fina när dom slår ut. Doftljus köpt i London doftar i hela huset. Ljuvligt.
I fredags var vi på student firande hos vänner. Lill-Sara har blivit stor. God mat och tårta i form av student mössa förstårs. Fint. Tack för trevlig fest Stefan och Sanna, Sara och Elsa..och Charlie mjuu!



Och appropå fint så har jag en helt slittans ny Vila kort jeans kjol att sälja. Trodde väl att jag var mindre än var jag var..!? Fattar inte detta..hmm.  St M men absolut mer en storlek Small.
Ge mig ett pris så bjuder jag på frakten. Det är bättre att nån får nytta av denna fina kjol än att ha den liggande i lådan. Midje mått ca 76, stuss ca 94. Längd 36. Snygga slitningar och rå nedkant.  Ny pris 299:-. Hade tänk att ha den till boots eller bara lätta flipp flopps till varma sommar dagar. Maila mig ifall nån vill ha den. Ge mig ett bud.


3 kommentarer:

  1. Tror du inte det blir fint med lite bruna ben och boots, det tror jag! Jag hade shorts och boots i somras och det kändes ok!
    Kram Helena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut det var ju tanken. Men kjolen var för liten sitter för taijt.Annars uursnyggt. Vet du nån som vill ha en kjol i st s.??Skit snygg.
      Kram

      Radera
  2. Snygg kjol men för kort för mina ben:) mysigt med studentfirande, så söt studenttjej! Kram Nilla

    SvaraRadera