Sidor

tisdag 12 juni 2012

Såå..

..vakna till till slut. Men kanske inte mått så himla bra idag.. På med "gamla" godingen från förra sommaren Hunky Dory jeans blus. Spänne i håret och see by us brillor till alá stada för lite ärende. Hämta ju ett paket som jag skrev om. Ni får se sen...så nöjd. Vilket fynd...
Med mina helt underbara boots i svart med röda kedjan. Köpta på La Rami i stan. Så mjuka goa. Jag älskar verkligen boots och stövlar..men oxå höga klackar.

Mitt fina iphone skydd. såå fint va med bling bling, små stenar, diamanter!!! om såå vore.
Jag och pippi Nisse tog en fika på torget. Blev akut kaffe sugen. Men inget direkt väder för att sitta ute. Det var just jag och herr? eller fru pippi som satt här och uggla...?! haha fyndigt va?
Ett sugrör till oss var. Sååå gulligt.

Nu skiner solen så här på kvällen. Men ingen värme direkt...Ha en fin och mysig kväll kära vänner.

3 kommentarer:

  1. åh vad mycket galet snygga skor du har ......*ler

    gör så mycket för hela outfiten om man har snygga skor till.

    Kram Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  2. Härligt att få fika med småpippina!
    Snygga boots. Har precis beställt hem bling bling skal till min dotter!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Riktig så kule sko! Så fin du er med briller. :o)

    Deilig når vi kan sitte utendørs å nyte vår kaffe. Her er det likevel ikke så mye som minner om sommer kanskje. Men vi bor nå engang i Skandinavia - her er det slikt vær. ;o)

    Ha en fin uke videre!


    AW

    SvaraRadera