Sidor

tisdag 29 maj 2012

Vakna..

...med skalle bäng. Aj. En treo comp så är det snart bra hoppas jag. Ligger på spikmattan nu. Ont men skönt. Alltid är det nåt..klagar som en gammal tj-ng. Sorry.




Älskar boots och hade turen !? och få tag i sista paret från Koah i rätt storlek i en butik i stan. Har kollat på nätet men helt slut sålda. Lite roliga med röda dragkedjan. Fina detaljer. Snygga till långa kjolar, byxor...m.m. Klassiska. me like. Blus från 10 feet. Lång klol som jag vikt upp lite, annars fot lång..snubbel varning för mig som är 1.63. Ha.

6 kommentarer:

  1. Fina boots.. o kjol...o blus... Hoppas huvudvärken släppt :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Snygga boots! Jag får också alltid vika upp kjolar för att inte snava på dem! Är hela 1.65! Köpte en Odd Molly klänning du som är lite för lång, där jag inte riktigt vet hur jag ska göra!
    Kram Helena
    Hoppas migränen är borta! I hate migrän!!!

    SvaraRadera
  3. Så snygga boots du har köpt dig och snygga kläder som du passade jättebra i.
    Hoppas det blivit bättre med huvudvärken!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer för era fina kommentarer.
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Fräsiga boots!! Ser dessutom väldigt sköna ut;) Tänk att en så "trist" färg som grå kan vara så jäkla snygg:D Älskar när man har mysiga kläder men ändå känner sig fint klädd. Hoppas du fick bot på "skallebängan",piller & spikmatta brukar vara en bra kombination:) Kram Annsofie

    SvaraRadera
  6. Snygga!!! Hoppas att du mår bättre idag kram

    SvaraRadera