Sidor

torsdag 10 maj 2012

Underbart...

...väder..solen skiner. Kanske hos er också??? Jag mår bra. Strosar i butiker...,förstårs. Konstigt tröttnar aldrig!!! Shopping gör mig pigg och glad. Hihi skratt. Min läkare har tom sagt det. Så kanske för er också. Utan läkar utlåtande. Kvinnligt va? Mannen höjer på ögonbrynen när jag säger så. Känner ni igen er?? Igår träffa jag brorsan som bor här. Sen åt vi på Drottninghov. Kanonbra. Brukar ofta äta där när vi bor i centrum. Drottninggatan. Samma namn som på Vår gata faktiskt i stan.... Nu vet ni det. Nu på sturehov. Tar ett glas rose. Mysigt. I min ensamhet...bryr mig inte. Sen tåget med mannen hem. Blå tåget. Som jag och Edvin tog sist efter mellon. Läckert. Porslin, glas, stooora fåtöljer osv.
Puss på er och Tack för era fina kommentarer. Jag blir sååå glad kompisar. Mina fina blpggvänner. Ses snart igen. Bloggar från sturehov. Bild på mig o brorsan längst ner. Puss

7 kommentarer:

  1. Så härligt du har det, rolig shopping? hoppas vi får se :)
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Ps.
    otroligt fin bild på dig och maken (?)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag håller med shopping gör livet lite roligare!!!
    Att gå i Gamla Stans gränder & små udda affärer är
    alltid lila mysigt......
    Härliga bilder!!!

    Lena

    SvaraRadera
  4. Shopping blir man alltid glad av!
    Kuliga kort du tagit och redigerat med dina nya appar!
    Ha det så bra!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Visst blir man blir av shopping. Jag och brorsan på sista bilden.
    Kram på er

    SvaraRadera
  6. Yes,shopping funkar alltid :) Jättefina bilder och speciellt den på er söta syskon tillsammans :D Ha nu en riktigt fin helg med mycket mys & god mat och trevligt sällskap <3 Kram/Annsofie

    SvaraRadera
  7. Där har vi mig i ett nötskal, jag har liiiite bråttom, så fort jag skickat andra kommentaren såg jag ju att det var din bror..... ni är fina i alla fall :)
    Kram

    SvaraRadera