Sidor

onsdag 16 maj 2012

Onsdag...

...så komiskt imorse. Ställer alltid klockan på 7 för att väcka Edvin 13 år. Han är duktig på att ställa klockan själv.. Men jag vill ju som mamma mysa och kolla läget med frukost osv. på morgonen. Han är ju inte så stor. Erik 17 år sköter dig själv, helt o hållet. Olika tider till gymnasiet varje dag.men imorse... Hörde inte klockan stängde av den, la den på magen somna om... !! Zznark.. Mannen som ofta jobbar sent , nätter.. Ja alla möjliga tider som företagare väcks vid 8 kanske annars. Han märkte väl väldigt snart att jag låg och snarka igen. Allt detta beroende på att jag var heel kass hela dagen igår. Menieres, stark sömn tablett = hel däckad. Jag kommer inte ens ihåg att klockan ringde. Herr L gick upp försstårs och lät mig sova.... Länge. Mamsen och papsen ringde på dörren vid 12. Suck. Pyjamas klädd Eva.
Sååå är mitt liv. Men just nuuu mår jag toppen. Uppe på vårt kontor. Office. Fått mig ett glas rose med jordgubbar av kollegorna och ska snart hem med min man och göra lax i ugn med färsk potatis. Gott va??? Älskar fisk. Nummer 1 om jag får välja. Helg mitt i veckan.
See you
Bilder från Office och annat puss. Tack för att ni titta in. Love. Alla er.

6 kommentarer:

  1. Skönt då är du utvilad! jag sov till tio, men jag ska ju vara vaken hela natten. Njut av ditt rosé, jag får nöja mig med kaffe!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Tack gull-Helena. Puss. Ta du ett stort fet glas senare.

    SvaraRadera
  3. Aaaaah vilket kontor....vad jobbar du med?
    Vill säga skål och ha en härlig kväll..
    Kram Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skål på dig vännen. Jobbar på mannens it företag.
      Kram

      Radera
  4. Trevliga kollegor ...hade laddat för ett glas med kollegorna efter jobbet idag med ...men lusten försvann i takt med regnet ko ...så det får bli en annan dag istället ..
    Hoppas fisken smaka ...*ler

    Kram Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  5. Fisken var mumsig. Vin slinker alltid ner... Oavsett väder hi
    Kramis

    SvaraRadera