Sidor

onsdag 11 april 2012

Trist..

..grått grått regn..Dagens jag mår bra. Igår var det värre.
Så idag har jag tagit mig en promenad i regnet. rätt skönt ändå. Regnar på paraplyet, luktar friskt.
Men nu längtar jag efter våren, värmen. Alla vår kläder. Under tiden..innan värmen kommer får man köpa på sig lite nytt. Och vänta och vänta..
Hitta ett fint linne på Gina Tricot. Med lite brodyr. Satt perfekt. Billigt. 1 kvar här i stan. Var alltså ämnat till mig. Bara hängde där och väntade på lilla mig...

Vet att jag kommer att ha mycket sandaler i sommar. Tycker det är så fräscht. Dessa är från TineK. Läder, mjuka. Så fina. Sitter som ett smäck.
Och till linnet och sandalerna kommer jag ha mycket kjol. Långa, långa. Ända ner till ankeln. Denna här är lite hippi känsla. Färgerna gör sig absolut Inte rättvisa i kameran här. Jeans blå-sliten färg. Med skön resår i midjan så man kan dra ner den.
Idag..gummistövel..eller boots Eva. Dom här kommer från Tom Joule. Fodrade.Bara att hoppa i.
Tja ba..ses.

6 kommentarer:

  1. Kul när kläderna verkligen är ämnade för en och bara hänger där och väntar!!
    Snygg kjol, tycker jag, vart är den ifrån?
    Ha en bra kväll, nu ska jag och jobba!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Snyggt!

    Vill tillägga att jag hittade till din blogg för bara någon vecka sedan. Å det är jag glad för! Ni har ett fantasiskt fint hem och precis den stil jag gillar. Du inspirerar på alla sätt och vis!

    Varma hälsningar Eva i norr.

    SvaraRadera
  3. Åhh vad mycket fint:)) Åh jag längtar så till värmen:)) Men idag har det faktiskt varit helt ok, värmen är på väg. Ha det gott Kramkram Anne

    SvaraRadera