Sidor

söndag 25 mars 2012

Söndag..

...lediga lata söndag. Har Ni haft det bra idag? Vakna tidigt..upp..fixa och greja. Som alltid. Igår var jag verkligen inte ok. Så jag tog igen en del idag. Killarna i huset äter pizza denna kväll och jag ska vara nyttig och göra mig en sallad med ägg, massa ost och annat mumsigt. Visst kan pizza vara gott ibland. Men inget jag längtar efter...utom när jag såg min stora sons bamse pizza. Afrikana..med banan och curry. Hjälp vad hungrig jag blev. Så nu måste jag äta. Älskar curry. Alltid varit min älsklings krydda till allt. Doftar curry i hela huset. Mmm. Har ni nån favvis krydda? Min är som sagt curry. Så är det. Jag har beställt en möbel till stora rummet. Vad får Ni se sen. Ha det bra.
Bild på bokhyllan i matsalen denna soliga söndag. I bakgrunden tv rummet.

2 kommentarer:

  1. Ja, curry är toppen. Men om jag ska välja favorit blir det olika örtkryddor. Det är alltid så fräscht :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Örtkryddor är väldigt bra att ha hemma. Gott på gurka och tomater på macka..osv
    Kram

    SvaraRadera