Sidor

onsdag 7 mars 2012

Love..

...jag får nypa mig i armen. Fattar inte att det är sant. Jag..äkta schlager bruttan..ska till mellon på lördag. Jag och Edvin. Parkett. Nära scen. Åhh sååå kuul. Håller tummarna att jag ska må bra. Får inte glömma öron propparna. Ska ner till station och köpa tåg biljetter nu. Mysigt. Kul att åka med Edvin. Tur att han är som mamma. Gillar musik och festival. Gå på stan, äta gott. Bara han och jag. Mamma och son helg. Kan inte bli bättre. Så mysigt vi ska ha. Längtar.
Lite dagens kläd tips. Vita please jeans. Stora fickor. Lite häng. Helt underbara att ha på sig. Super nöjd. "Roompa"..hihi

PLEASE...don´t let me goo...tralla lala.
Nät shoppade kläder. Smidigt. Tröjan från Hunky dory.

Grabbarna har fått "pippi" tröjor. Köpta på herr JC. Mycket populära. Edvins fick vi beställa från Göteborg. Redan slut här i stan.
Killarna kör mycket rött, blått, vitt. Nya röda jeans och skjorta från Hollister till Edvin. Båda grabbarna gillar att ha uppkavlade skjortor på sig. Tufft och fräscht.
Hood tröjor är perfekta. Dom har flera stycken i alla möjliga färger. Denna från Ralph L är Edvins. Andvänds som jacka eller mys tröja. Nu ska jag ta mig ut och som sagt köpa biljetter till Stockholmia...

4 kommentarer:

  1. Hej! Vilken fin blogg du har! En fråga: hur är Pleasejeansen i storlek? Normala?? Tack på förhand! /LottaW

    SvaraRadera
  2. Åh så kul med melo! Och mamma son mys! vi har varit där i alla år utom just detta år då vi fick så dåliga platser tyckte vi. Pleasejeansen är supersnygga, var hittade du dem? Sjalen som du frågade om är från Part Two märket som finns lite varstanns jag köpte min i vår lokala butik cricri. kram!

    SvaraRadera
  3. Tack Lotta. Jeansen är normala tycker jag. Har M på mina. Är en 38 ungefär.Skicka efter dom på perlanliving.
    Ha det fint.
    Eva

    SvaraRadera
  4. Åhh så kul med mamma och son helg!! Ha det så mysigt!! Själv får man väl bänka sig framför TV:n:)) Fina kläder...vita jeans känns som vår o sommar...De har öppnat nu Hollister butik i Täby centrum (särbon bor i sthlm) och den är bara såå cool...ska ta en sväng dit och köpa en snygg skjorta till min äldsta son...han fyller 19 snart (önskar sig pengar...men lite paket måste det väl ändå bli?) Maria<3

    SvaraRadera