Sidor

onsdag 15 februari 2012

Strålande..

..sol ute. Här inne har vi idag maginfluensa. Urk. Nu hoppas vi på att det stannar vid 1 person. Använder handsprit och tvättar oss extra mycket. Viktigt. Så får vi hålla alla tummar. Jag vill inte bli sjuk..

Såg detta helt underbara inrednings repotage från Bo Bedre.

Jag tycker det är så fint med tak balkar. Så här har vi det på vårt kontor/biblotek.

Häftiga tapeter överallt. Mer mönster verkar komma tillbaka. Elegant.

Tunga gardiner. Jag skulle vilja ha nya långa tjocka gardiner i vår matsalen.

Här blandas modernt med klassiskt. Bred randig tapet. Vågat. Så fina möbler. Den runda pallen är ur snygg. Och kolla in golven....

Tänk att få sitta vid fönstret nischen med en kopp te. Helt i min stil.


Ses

3 kommentarer:

  1. Verkligen häftiga tapeter....

    SvaraRadera
  2. Otroligt fina bilder! Är mer och mer sugen på tapeter här hemma. Lite nya, med mer mönster.... Samtidigt som jag kan vara rädd för att tröttna lika fort. :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är oxå sugen på nån tapetvägg här hemma. Målat överallt nu.
    Kram på Er

    SvaraRadera