Sidor

söndag 19 februari 2012

Skönt..

..väder. Men nu längtar jag såå efter det här..


... istället för detta. Finn fem fel. Mössa, halsduk, snö, täckjacka..och ja en gran girlang på husets balkong.


Vårt "lilla" hus denna soliga söndag.

Och vad tycker Ni om melodifestivalen igår då?


Jag skämdes. Usch fy. Fruktansvärt. Ett hån mot alla seriösa artister då en "alldeles för mycket av brun utan sol man" går vidare. Som inte ens kan sjunga. Vad gör Ranelid där? 2 stora STORA frågetecken hamnar i final. Herr Fjant..eller jag menar herr Flink och Morotsmannen. Skulle inte förvåna mig och Shane Banan hamnar där oxå. Eller kom han till andra chansen?! Kommer inte ihåg. Vill förtränga. Urk. Skulle jag varit sångare skulle jag ta mig tusan bojkotta eleändet.

Eva Eva..lugna ner dig nu. Japp. Super lugn.

Nuuu ska vi softa framför tv och Fira min gulliga idag lite friskare man som fyller år.

Hurra hurra min söta man.

1 kommentar:

  1. Åh vad jag började längta efter vår och sommar!! kram kram

    SvaraRadera