Sidor

lördag 4 februari 2012

Nej..

..jag vill helst inte vara ute just nu. Kaallt! Jag är så frusen. Vi har visserligen skön värme i alla golv inne, värmeslingor. Spar inte på värmen. Varmt ska det vara. Men jag fryser ända in i märgen. Sitter med ull tofflor och 2 tjocka tröjor på mig + varm pläd framför tvn. Och häver i mig varm te.


Idag startar det jag gillar så mycket schlager nörd som jag är. Melodifestivalen. Spännande. Frågan är bara vad Torsten Flink gör där?? När det finns så många unga begåvade sångartister. Fattar inget.


Bild idag från min "älskade" bokhylla. Köpt flera fina böcker. Just för att de är så vackra. Gillar mina medicin burkar i glas. Grodan betyder tur. Kanske ni vet. Man ska alltid ha en groda inne. Tavla från Day Home.

Kransarna från jul sitter fortfarande kvar på våra 2 kakelugnar på kontoret. Dom är så fina så jag inte haft hjärta att kasta ut dom än.

Ha nu en fin-fin lördag. Kram på er.

2 kommentarer:

  1. Ja melodifestival vankas även här, laddat med chips o dryck:-) kram!

    SvaraRadera
  2. Måste också införskaffa en groda, men fick en turelefant av en god vän efter en sväng med alldeles för mycket otur. Verkar faktiskt funka ;)
    Idag (söndag) hade jag däremot "turen" att få skjutsa idrottskillarna 13 mil enkel väg i -28 graders kyla, men så är det att bo i norra norrland!
    Inte alldeles för mycket snörök i alla fall och bilen blir ju varm efter en mil eller så..
    Trevlig kväll
    Helen

    SvaraRadera