Sidor

fredag 3 februari 2012

Brrr..

..så kallt men här hemma är det varmt och gott. Denna kväll är brasan tänd och mängder med ljus högt och lågt. Snuttar på ett glas rött och myser...som vi alltid säger i familjen O.

Så här såg det ut tidigare idag. Kallt soligt dag.


I hallen står bordet från House Stockholm med olika malm ljuststakar och underbara Voluspa doft Champagne. Love love.
Ute är givetvis granen för länge sedan och tillbaka står vår Howard fåtölj. Vi ska köpa en till stora salen oxå. Frågan är vilken färg. Vad tycker Ni som sett mina bilder tidigar. Vitt eller svart????. En Howard fåtälj blir det iallafall. Med kromade hjul.


Ut i kylan. Bra på pälsad till stan. Burberry jackan är så varm. Bra till frusna mig. Idag 13 minus. Brrr.

Peace love.

Kvällens brasa. Värmer skönt i hela huset faktiskt.

Jag kan ju absolut INTE kom hem utan en påse. Den så kallad pås-sjukan. Känner Ni igen Er?? Hahah. Porslin från Rif (behövdes verkligen..hm) , doftljus (vilken skräll va?!..) och en klocka från Day Home. Absolut nödvändiga köp?!!!..eller....


Love Love love love love

2 kommentarer:

  1. Ha,ha ja jag känner så igen mig! Alltid behöver jag något:-) mysigt med brasan inne när det är kallt ute, kram!

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det konstigt att man alltid kommer hem med en påse?
    Kram

    SvaraRadera