Sidor

måndag 16 januari 2012

Rea..

..fynd i helgen. Kanon. Svart "skeppar kavaj" typ, 75 % rabatt. Kan vara snygg till vit skjorta, blus till våren som jacka. På Vera Mode.


Te älskare som jag är så sitter jag här nu med en stor balja framför mig nu. Här i huset är det inte bara jag som slörpar te. Vi alla är stor älskare. Därför denna stora låda med olika påsar. Favoriterna är annars de smaskiga Kusmi tea. Burkarna är så fina. Sen är det bara fylla på med nytt favorit te när burken är slut. Bra va?

Reportagen förresten med foton på vårt hem kommer runt oktober, nov. kanske december. Kommer givetvis säga till När. Sååå spännande.

Granen är utkastad och allt är som förut. Skönt. Nu väntar vi på våren.

3 kommentarer:

  1. Vilket kap, jättefin kram (och vilket mysigt inlägg du hade innan)

    SvaraRadera
  2. Wow, vilket klipp:)! Är lite avis på din bricka med elefanterna som jag ser bakom:)

    Ha en bra dag!
    kram CC

    SvaraRadera