Sidor

lördag 14 januari 2012

Lördag..

..kväll. Vad gör ni tjejer och killar..? Mått så där...men bättre nu. Så vi funderar på att ta en bit mat ute ev. Vi får se om vi "orkar". Har varit så trött och hängig hela veckan. Så när jag mår bra som just nu så bara njuter jag. Älskar att träffa folk och vänner, umgås, prata, bara va. Äta mysa, ta ett glas vin så här på lördagen. Bra för hjärtat och blodet vet Ni om inte annat.


Just nu har vi tänt brasan och jag sitter med i-padden?? heter det så, data nörd! som jag är och njuter av ved doft och sprak från öppna spisen. Snorar och hostar men ändock, ok. Ett glas champo har mannen öppnat. Mysigt. Fint ljus i från brorsan i julklapp. Han är som mig. Gillar ljus och kuddar..inredning. Ligger i blodet. Hihi. Har på mig min nya Odd Molly kofta. "oj vad många färger sa mannen" Mmm, kul passar till allt. Idag svart kjol och tröja bruna stövlar. Knyt vid bysten. Så härlig. Underbar kvalitet. Har fler av Odd M ull tröjor. Alla ull tröjor noppra sig efter ett tag med det är bara att noppra av med av-nopprar-apparaten så är de som nya igen. Funkar jättte bra. Ni har väl provat ni som hata noppror??? Denna köpt i st 1 (st S)



Kvälls mys vy. Sitter framför brasan.


Imorgon ska granen ut!!!! Amaryllisen är så vacker nu. Stora klockor.

Puss på Er.

2 kommentarer:

  1. Sitter själv vid brasan med ett glas rött. Mannen lagar mat :) Har nyligen köpt en likadan kofta fast i ljusbrunt. Har den inte på mig dock :) för det blir ju 30 grader varmt i vårt lilla vardagsrum när vi eldar. P.S. Älskar ert vardagsrum /Kristina

    SvaraRadera
  2. Låter härligt att få koppla av medans mannen kockar.
    Kram

    SvaraRadera