Sidor

söndag 8 januari 2012

Tack...




Jag niger och tackar för den fina utmärkelsen som Casa of Mia har gett mig! Vad glad jag blir! Tack. Att blogga är så kul. Så tack snälla du. Titta gärna in på Casa of Mias fina blogg. Ordet "liebster" är tyskt och betyder "käraste". Denna award ges till de bloggar som har mindre än 200 följare.
När man, nu som jag, fått denna utmärkelse så ska man tacka den som givit den och länka till den. Sen förväntas man skicka den vidare till 5 stycken, genom att skriva ned dem i sitt tack-inlägg, och lämna kommentar hos dem så de vet om att de kan hämta denna award.
Enkelt va?



Jag har valt dessa fina bloggar:























3 kommentarer:

  1. Tackar tackar tackar! Vad super glad jag blev när jag läste detta!! Vad kul att lilla jag få vara med på din utmärkelse! Jag gör ett inlägg snart och länkar tillbaka till dig som ett tack!

    Wow, vad är det för kul du skriver om idag? Vad är det för fotografer och i vilken tidning är det rep tänkt till? Den får jag minte missa! Vad super kul för dig!

    Ha det bäst, finaste du ♥
    kram ♥ CC ♥

    SvaraRadera
  2. Hej! Tusen tack för idag! Det var verkligen en jätte trevlig dag! Jag blev grymt inspirerad av ert super fina hem!
    Ha det så gott!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Tack för idag. Så trevlig att få lära känna er och att få dokumentera ert härliga hem :)

    Allt gott!
    Varma kramar, Carina

    SvaraRadera