Sidor

onsdag 18 januari 2012

Hur..

..trött får man vara igentligen?. Följde med mannen till Götet igår. Kände mig långt ifrån i form. Men likväl som att sitta här och tråka kan man "tråka" på hotell rummet, koppla av och kanske går ner till spat jag visste de hade. Jag släpa mina trötta stockar till ben till nån butik. Fina Tara på Arkaden. Rea rea Hitta fin tunika från Ester Elenora och sjal därifrån. Ett fint tofs halsband. Fint till våren. Orka inte ens prova.


Tog en cafe på ett super mysigt ställe. Kommer inte ihåg vad det hette men låg vi Bolia. Läcker inrett. Massor Kelim mattor högt och lågt.

Fick anfall..gicktill rummet, vila. Gick ner till den helt tomma spa avdelningen en stund. Trött trööttt.


När L kom från mötena gick vi och åt på Gamle Port. Mysigt ställe. Grill buffé på andra våning. Så gott. Åt alldeles för mycket så man mådde illa av det. Slocka stenmätt, snorig och trött i sängen. Vi åkte hem tidigt från Göteborg, Hade jag mått bra hade jag planerat en promenad till Artilleriet .

Jag har väntat såå länge för att komma dit. Urk på burk vad tråkigt. Får helt enkelt ta det en annan gång när jag är piggare. Nu ska jag sova en stund..ja visst konstigt va..mitt på dan. Men mådde ju dåligt i fm oxå.

Kram så länge

3 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre av lite vila, älskar Tara, de har så mycket snyggt och blusen du köpte ser jättefin ut kram

    SvaraRadera
  2. Tråkigt när trötthet tar över. När det fanns helt andra planer. Men lite mys orkade du med iallafall.... Krya på dig!!!! :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Tack för era söta hälsningar vänner.
    Kram

    SvaraRadera