Sidor

lördag 7 januari 2012

Hej..

..åhh vad kul vi haft. London..och jag som är sååå flyg rädd. Gick hur bra som helt. Vad man blir stark efter en sån resa. Inte bara en resa kära Ni utan..4 flyg resor på 6 dagar... Ja det är sant. Nu vet jag att fobier måste man gå igenom och bemästra. Så förhoppningsvis blir det bättre och bättre. Och då ska ni veta att jag är kollosalt flygrädd och klostrifobis. London gick kanon. I och för sig med lätt lugnande..men ändå. Därefter Lonod till Luxemburg...med ett litt propellerplan..15 pers på planet. Tror ni jag höll på att dö???. Men under bar flygvärdinne..ja bara 1 och pilot som prata och förklara lite om plandet osv. Kan inte fatta själv att jag varit sååå duktig. Trodde aldrig jag skulle flyga nån mer gång. Säkert. Men ett tips till er som bävar för att flyga..lyssna på hög musik. Underbart. Avkopplande. Lugn , klassisk eller en tal bok kanske..

Så äntligen "våriga" London. 12 grader. Vid Picadely cirkes. Hmm absolut inget att se...fattar inget.

Madame Tusaades. Otroligt bra. Var där i flera timmar. Kanon. Här Edvin och Mr. Jackson



Bodde på Hilton vi Hyde park. Bra läge. Lugnt men centralt. aj mina fötter....




Massage till oss vuxna och grabbarna pröva fisk-massage i vatten. Urk. Men dom fnittra skratta och tyckte det var kanon bra.



Harrowds igen. Stiligt värre.

Vårt hotell rum med vy ut mot Hyde Park. Lugnt vacker. Kanon. Hilton London Hyde Park. Rekomenderas
Harrrowds igen. Jösses vad tjusigt. Inte konstigt med de priserna. köpte iallafall bh och under kläder.










Sen trog vi alltså vidare till Luxemburg. Åh denna underbara plats. Ska Ni ut och hitta på nåt nytt istället för tex Paris osv. Åk till lux. Så vackert, mysigt...Love it. Här har vi varit flera gåner. Eb av våra lunch favvis ställen.
Häääär finns amssor att shoppa. Istället för att stå och trängas i london där jag knappt hitta nåt...




Vi brukar bo på Le royal i centrum. Här ett smakprov. Lyxigt härkigt, trevliga...
Mys på en ute servering.



Från lux till Köpenhamn. Tredje resan. Mamma Mia.


Hemma...Lite ny köpt.


Ah en Missioni kudde för halva priset i Luxemburg.


Annat smått och gott som handlas. Handdukar missioni Parfym Marc Jacobs, doftlj
..förstorningsglas...och 2 par skor, kläder förstårs oach annat...Får Ni se imorgon. Trånat efter länge. Såååå sköna. Ses snart


Det kommer mera....Vi ses. inorgon hemma oss repotage här från en tidmimg. Spännande.

2 kommentarer:

  1. Åh vilka härliga bilder från London! Pst du har något att hämta inne hos mig kram

    SvaraRadera
  2. Jag var alldeles nyss i London med ju ...och längtar redan tillbaka...har däremot aldrig varit Luxenburg..men lät ju mysigt också...ser fram emot få läsa reportaget de gjorde hemma hos dig ....men det lär väl dröja ett tag innan det kommer ut.De verkar super duktig på det de gör.

    Kram

    SvaraRadera