Sidor

onsdag 7 december 2011

Somna..

..om på förmiddagen. Frös, yr, frossa, svettades...Känns konstigt i kroppen. Undrar just om det är förkyldning eller annat på gång.

Lite pics från igår kväll här hemma. Tavlor gjorda på Days presentkort står i bohyllan i matsalen.


Stjärnor i hyllan köpta på Granit med kanel och stjärnanis i. Betong bocken är framme.

Fina hjärtat hänger nu på en av kakelugnarna..i matsalen. Tänkte sätta upp gröna kransar på några av de andra. Vi har ju rätt många gamla kakelugnar i huset. 7 st och 3 öppna spisar.

Ny stake köpt i Göteborg sist på Bolia.


Mer ljus...

Lilla toan är pyntad med tavla..och ljus.


Och så här såg jag ut idag när jag tog en promenix i solen. Tvungen att gå ut o röra på mig lite trots att jag inte mår bra. Sol ljus..viktigt. Har på mig min goa kappa från Burberry. Röda curling kängor och min favorit mössa från HPI of Sweden med päls toffs som jag har flera av. Köpt på Amoresse Stockholm.

Skit nu börjar det i örat med... suck.

Vi ses.

3 kommentarer:

  1. Nämen!!! Vad glad jag blir att du bloggar igen :-D. Läste din förr blogg, nu ska jag plöja igenom den här. Blir toppen glad!!

    SvaraRadera
  2. Usch! Du har det verkligen kämpigt med ditt öra. Fya, tänker på dig. Och mitt i allt har du också lyckats få så fin julstämning hemma. Väldigt vackra bilder, som vanligt. Krya på dig kramar från mig! Kicki :)

    SvaraRadera
  3. Hej Anna. Ja jag är tillbaka. Kul att du blev glad.Skriver då jag orkar och känner mig pigg. Lider av min meniers sjukdom, upp och ner. Bloggen för mig är som en terapi.
    Tack Kicki för din fina hälsning.
    Kram på er båda.
    Eva

    SvaraRadera