Sidor

lördag 10 december 2011

Kära vänner..

..denna lördag innan 3:e advent. Åh vad tiden går. Igår mådde jag så kass nästan hela dagen. Så dåligt att jag faktiskt svimma av och tuppa av en stund på kvällen. Som tur var min stora kille hemma och kunde leda sjuka mamma in till säng..kusligt. Man vet inte vad som är upp och ner. Dag eller natt. Mannen var inte hemma. Vilken tur man har som har så stora barn som kan hjälpa mamsingen dåd o då. Dom är för gulliga. Jag blir alldeles rörd. Hmm mina fina killar=love love.


Idag har det ändå varit bra. Fixat lite i hyllan. den platsbyggda. min arbetsplats och mitt ja..faktiskt ett av mina favorit rum i huset. Jag älskar verkligen att vara här. Lyssna på musik och tända ljus och soft i min soffa..eller sitta framför datan som nu i min ghoste stol, på sommaren öppna balkongs dörrarna och njuta av sommar värmen och sol strålarna. Har ni nåt favvis rum?




Jag har fått upp kransar på kakelugnarna på kontoret/bibloteket.






Här mår jag så bra. På "mitt" kontor.


Fick ett härligt doftljus idag av de trevliga butiks innehavarna till butik Sköna Rum




Jag älskar ju doft ljus och köper massvis..ni vet. Detta doftar Citrus, Lavendel och annat gott. Mumsigt.





Min favorit mys plats. Här ligger jag massor och kopplar av, läser, mediterar m.m.


Ett glas mousserande denna regniga lördag.


Snart kommer "Så mycket bättre" på tvn. Ska slappa och göra en god sallad till familjen med ägg, lufttorkad skinka, avokado m.m.


Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar