Sidor

fredag 4 november 2011

Varit..

..på BB och hälsat på 2 yttepytte små bebisar. Konrad och Wilma. Så söta. Nu har dom ändå vuxit till sig. Föddes den 4 september. Kan inte ens föreställa mig hur små dom var då. Det var ett tag sen man hade bebis hemma. Mysigt. Mina fina killar börjar bli stora nu. 17 ocg 12. Så det var länge sen man bytte blöja och vakna på natten av barnskrik och hade ömma bröstvårtor.


2 sötisar.


Dagens jag. Mina bruna sköna stövlar.

Idag ska vi bowla och umgås med våra killar. Ska vila en liten stund nu och lyssna på Uggla på radion.

Ha en trevlig fredag.


3 kommentarer:

  1. Åh, så mysigt med lite bebisdoft. Och tänk va, man tycker inte att det var länge sen ens egna var så små. Och så har du hunnit bli riktigt stora.... Mina är 8, 11 och 15. Ha en fin helg! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Har läst din blogg förut och tyckte att det var tråkigt att du slutade. Av en slump upptäckte jag att du börjat om och har nu spenderat lördagsmorgonen med att uppdatera mig. Jättekul!
    Fråga: Vad hände med sänggaveln?
    Ha en trevlig dag!
    Helen

    SvaraRadera
  3. Ja Kicki visst går tiden fort. Men å vad jag tycker det är skönt nu när pojkarna är stora och kan "sköta" sig själva.
    Helen...det blev ingen gavel. Vi tyckte det var så rent och fint ändå med vår vita säng. Har lagt ut kort tidigare på hur det ser ut. Annars på Styleroom.
    Ha en jätte fin helg på Er.
    Kram Eva

    SvaraRadera