Sidor

onsdag 9 november 2011

Sitter...

..nu på mitt kontor..eller vårt bibliotek som vi oxå säger. Men doft ljus från Pb home "india chat". Tänk om doftljusen skulle försvinna...vad skulle jag ta mig till..?? Vilken mardröm.


Jag är i en lite guldig period nu. Gillar guld och bronze, iallafall i hallen.





Häst gjord i Thailand.




Mässing ljustakar som putsats på. Har flera i gömmorna i huset. Men jag tyckte dessa tre tillsammans med små ljushållare i olika storlekar räcker.


Guldiga hallen. Fotölj från Mio. Brickbord Tablo från House Stockholm.
















En guldig gosse.



Spegeln i guld färg..



Lampor från Watt o Veke.


Nu när advent närmar sig med storm steg köptes idag 2 små granar. Söta. Krukor från House Doctor. Nu ska jag sätta på tvn och göra sallad till mig och grabbarna. Med mozarella, skinka, ägg, nötter och annat gott. Sen blir det "Bonde".


Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar