Sidor

tisdag 8 november 2011

Har..

..sovit väldigt länge idag. Men ska snart ut och ta en promenad i dimman. Oj vad grått det är ute. Annars sitter nu och lyssnar på denna sångare. Underbar röst och sköna softa låtar. Gillar.



Ni vet väl att en groda innanför dörren betyder tur och lycka i hemmet?? Jo så är det.



Jag älskar mina grodisar.






En dagens lite groda får stå på skivbordet och titta på mig.



Har fått både Elle Interiör och Sköna Hem i lådan. Har massa roliga tidningar att bläddra i nu. Man blir så inspirerad. Vill ha så mycket. På lördag drar vi tjejgänget till Alingsås och hälsar på en kompis. Och givetvis börjar vi med att gå i de mysiga butikerna i stan. Nu har julprylarna kommit fram oxå. Sen ta en fika och lunch med vin lite senare. Ser fram emot. Får hålla tummarna att jag mår bra bara.



Nu måste Eva se till att komma ut så jag blir lite pigg.
Kram på Er.

1 kommentar:

  1. Hej Eva! Tack kul att du läste de. Spännande med julreportage hos Er, jag hade ett oxå nyligen med Sofi o Amelie dom är så duktiga. Påmin mig gärna så jag kan köpa den. Vi ses! Fortsatt trevlig söndag! Mvh Elizabetth

    SvaraRadera