Sidor

torsdag 24 november 2011

1 månad..

..kvar till jul. Å vad tiden går...året har bara sprungit iväg. Inte längesen det var skolavslutning...grilltider. Balkong mys sent på kvällen...


Men nu är nu. Och visst är det mysigt. Igår var jag dålig heeela j-a dagen kass. Usch. Idag har jag haft sån energi. Kännt mig pigg och glad. Underbart med sånna dagar. Känns som jag skulle kunna springa 1 mil...eller..nä. Men ändå.


Jag gillar mina stjärnor. Har flera stycken runt alla våra fönster här hemma..och hur många fönster har vi nu då.? Mellan 40-50 nåt sånt. Så självklart så är det bara pyntat i fönstren på en del ställen. Får inte bli löjligt mycket. Pyntar Ni mycket??




Nytt doft ljus köpt på fina Sparsmakat.


Finns så mycket snyggt där. Köpt både Fatboy och möbler från Kartell där. Lampor och annat. Kolla hemsidan. Doften är underbar. Älskar verkligen doftljus. Får aldrig nog. Denna är gjord av veg. oljor och doftolja. Bambu och Olivblomma. Det blir efter ett tag en mjuk olja du kan smörja på dig. Lovely.



Har ni smakat på glögg än då...? Vi har lite glögg mys idag. Har faktiskt sparat en hel flaska av förra året årgång på systemet. Smak av saffran. Vacker flaska. Såg i nån inredningstidning en familj som sparat flera flaskor ur flera årgångar och nu använder de som ljusstakar vid jul. Läckert. Nåt att ta efter.



Apropå dricka..mitt dagliga kvällsté. Köpte sist det röda med bär smak i Alingsås. Åhh så gott. Kusmi tea. Love. Älskar mina fina burkar. Givetvis kastas de ej när de druckits upp. Häll i nått annat gott te. Om du nu gillar te. Som jag. Dricker massor. Undrar om man får gula tänder...??



En mörk kvälls vy i vardagrummet.





God natt på er. Vi ses snart...Ps..undra om det är NÅGRA man känner som läser min blogg. Skulle vara kul att veta. Lämna gärna en kommentar. Du...ja just du. Kram.



Love You L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar