Sidor

onsdag 26 oktober 2011

Tja..

..ba tjena hallå.. Hur har Ni det i mörkret? Jag har fullt med tända ljus överallt. (Dock inte dessa ljus) Och tända lampor i fönster och lite varstans. Mysigt. Sitter nu med ett kopp te....förstårs..och tar det soft. Mått lite dåligt på fm. Men nu bättre. Skönt när det släpper. Viktigt då för mig att koppla av.






Annars ska vi väl se på Bonde söker fru ikväll. Hamna faktiskt vid tvn på förmiddag. Såg en film med snyggingen Kevin Costner "Kärleksbrevet". Har ni sett?? Såå romantisk..och sorglig. Jag blev sittande i min svarta siden pyjamas tills efter 12. Oj då. Upp och duscha och förökte vakna till efter det. Men måste säga att dagen är lite seg..eller jag lite matt och trött. Måste få visa mer från An Afternoon with.. Denna gång bilder från helt super mysig lägenhet oxå på Manhattan där paret Moon och Hey bor. Se och njut.



Jag gillar det bruna, svarta och vita. Bruna skinn möbler, bruna trä möbler..spegel m.m. svarta detaljer och givetvis tegelväggen som verka vara riktig poppis i USA. Enkelt, rent, men ändå varmt och ombonat. Snyggt.



Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Eva!

    Tack för din förfrågan, stolarna finns i olika klädslar o även i skinn. ca pris(har de inte i huvudet men ca 5-6000kr dom kommer från Rivieramaison.com där kan du kika på alt klädslar o inspireras. Jag kan ta hem allt från dom så det är bara att säga till. Min butik i Karlsborg är öppen fredagar 12-18 lördagar 11-15 Varmt Välkommen! wow sååå fint hem Ni har. mvh Elizabetth/Design by E

    SvaraRadera
  2. Yack för snabbt svar. Din butik verkar väldig fin. Får ta mig en tur till Karlsborg nån dag då du har öppet.
    Mvh Eva

    SvaraRadera