Sidor

torsdag 20 oktober 2011

Mått..

..som en "kråka" !! hela dagen. Usch phu och fy. Orkeslös, sovit, vilat, ligger och läser tidningar i schäslongen. Visserligen lite mysigt. Men inte när man mår illa och snurrig. Enda utgång idag har varit en sväng på Edvins skola för trivselsamtal med fröken i 30 min. Just nu sitter jag på mitt kontor med illa mående och brum och lyssnar på en stor favorit jag spelar mycket nu Amy Winehouse. Som tyvärr dog alldeles för tidigt. Underbar jazzig soul musik. Helt i min smak. Skön att lyssna på. Och super skön röst. Många blir "bättre" när man fått upp ögonen för dem efter sin död. Tragiskt men så kan det vara. Som en annan stor favorit jag spelar jämt Eva Cassidy som oxå dog för tidigt. Vilken musik, vilken röst. Nu ska jag vila igen orkar inte sitta uppe. Sorry. Känner mig alldeles skakig och urkass.


Kolla in denna fina Malmö lägenhet. Gillar gillar. Enkelt rent med få väl utvalda färg klickar. Läcker. Vi ses igen snart hoppas jag.






Snygga snygga kuddar från Svenskt Tenn.



4 kommentarer:

  1. Usch och fy att du ska behöva må så här dåligt, finns det inget dem kan göra?
    Hoppas du mår bättre till helgen! //Em

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du mår bättre snart.:-) Stina

    SvaraRadera
  3. God bedring!! Håper du blir bedre. Artig at du begynte å blogge igjen. :)
    /Heidi

    SvaraRadera
  4. Tack för era gulliga kommentarer.
    Kram Eva

    SvaraRadera