Sidor

lördag 29 oktober 2011

Lite,,

..av dagens "händelser". Sov till..gissa..? 11.oo Hade sånt fruktansvärt anfall. Somna om efter en dos mediciner till..13..!? O ja vet. men jag Måste sova. Strunt i vad klockan är. Men men sen var jag piggare..


Mina fina smycken som är lite höstiga mörka. Gillar läder och silver. Halsbandet kommer från Syd Amerika. Från min plutt..stor plutten i familjen..!! Har inte haft det så mycket. väger en del. Inte för att jag får ont i nacken..men kan kännas ivägen när man diskar och viker tvätt..ni vet.


Ny brillor har införskaffats. Gillar att variera mig. Har mörka svarta när jag känner fär det..eller dessa. Enkel brun stålbåge. Känns lätta och sköna. Kul och ha variera sig med efter kläder och humör.



När jag piggnat till tog vi en tur till stan. Så himla skönt när man bor i stan. Lyx känsla att bara gå ut och ta en kopp kaffe eller ett glas vin på stan. Skulle aldrig nånsin kunna bo på landet. Mitt i stan ska det vara..tycker jag. Riktig stads människa. Älskar det. Hade vi bott i låt säga Stockholm så hade vi antagligen bott i en lägenhet mitt i stan.


Dagens jag. Lite Odd Molly och stövlar från Mathilde.

God laté.



Dagens klipp. Nya handukar. Gillar randigt. Från Hemtex. Dessutom rea. Kanon.



Den "lilla" nyckel har jag satt upp på en dörr i sovrummet. Från Day Home.


Det finns inget bättre än ny tvättade lakan . Det blir gött att sova i dessa i natt...men Nu ska vi äta fisk och hemlagad potatismos med sallad och till det vitt vin. Mannen fixar och jag sitter här... Får hålla honom sällskap nu. Sätter mig på en bar stol och myser lite med mannen. Så vi hörs och ses.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar