Sidor

tisdag 25 oktober 2011

Kvinnan..



..med den kända kroppstrumpan...ja nåt liknande iallafall....


har den sköna kläddesignern Malene Birger ritat och säljer nu på hemsidan. Dock Utan ärmar..Jag vet inte om det är snyggare med eller utan!! Tycker den är förskräcklig vilken som. Men de klart har man en figur som Lena Ph så har hon absolut inget att dölja. Snyggingen där. Men hur snygg är strumpan igentligen??? Nån som gillar?? Ja vi är alla olika. Kan säga att Inget jag skulle trä på mig för en kväll ute. Möjligtvis på nån maskerad...
För Endast 1500:- kan den bli din..nåt att önska sig i julklapp!!?


PS.Annars finns mycket annat fint att köpa på hemsidan.


Men men...nåt jag har skrivit om tidigare är däremot Malene Birgers Underbara hem.

Kolla in och njut.

Nåt hon är så duktig på..oxå..inredning. Man blir alldeles till sig när man ser allt vackert.











..Inte nog med det. Snygg är hon oxå..och har en så gossig hund...Livet är då orättvist ibland..suck, hihi






Wow, vilket hus va.?



Annars har dagen varit lugn. Varit hos doktorn, apotek och lite annat smått och gott. Handlat lite nya kläder till min 12 åring. Förut var det lätt som plätt. Men nu har han börjat bestämma och vara mer noga med hur han ser ut. Vi få väl se om jag får godkänt av lill killen..som är lika lång som mig nu 1.63 jösses, när han kommer hem. Byxor, skjortor, tröjor m.m. Hoppas det nu.


Kram på Er.


2 kommentarer:

  1. Oh, inredningsbilderna är ju fantasiska. Kroppsstrumpan dock - pinsamt ful, vem som än bär den måste jag säga. Och hunden har lite för mycket päls va? Från en med nakenhund... ;)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Ja hihi. Sett att du har en naken hund om din blogg. Söt...den med.
    Kram

    SvaraRadera