Sidor

torsdag 13 oktober 2011

Hög..

..att ta fram kängor och stövlar.Ska fettas in och impregneras. Kängor och stövletter verkar vara det stora modet i hösten. De med kilklack kommer från TinTin Style, See by cloé. Handlat på nätet därifrån. Min gröna kappa bla.




Jag är väl som tjejer är mest...älskar skor och stövlar. Detta är bara några utav min alla stövlar som andvänd just nu. Har väl 6-7 par till i förrådet.





Ett par favoriter köpte i Gbg.




Min man har varit ute och plockat svamp. Alltid kantareller. Jag tycker det är så där. Har börjat tröttna ordentligt faktiskt. Mest är det mammen och barnen som får glafsa i sig dom små gula träden.




Vi åt ute på lunch i em. Fick ett anfall och höll på att tuppa av. Satt länge kvar och var tvungen ta igen mig. Så nu är jag så trött och matt.



Gick in i blomster butiken vägen hem och köpte...amaryllis..röd. Tidigt!? Ja men dom är så fina. Kunde inte låta bli.
































Lite trollhassel från blomsterbutiken blev det med. En halv seg mig i dag. Fram med mössor och vantar när man gick ut. Iskallt. Nu ÄR det höst.



Kram

1 kommentar:

  1. Ja, ingen tvekan om att hösten har anlänt. Vi letade mössor och vantar så jag trodde jag skulle bli galen i morse när ungarna skulle iväg. Fattar inte vart de tar vägen...köper massa nya varje år. Ja, ja, iväg kom de och fingrarna verkar vara i behåll än så länge :)
    Ha en riktigt trevlig helg! Kramar Kicki

    SvaraRadera