Sidor

fredag 21 oktober 2011

Fredag..

..igen. Trött..som vanligt. Kan vara att jag måde som en kratta igår. Tar på krafterna. Men idag känns det ok.


Mina favorit smycken just nu. Mitt budda halsband, läder armband och fina ringen av min man.


Ikväll blir det nog att tända en brasa. Så mysigt. Luktar gott, varmt och mysigt. Vi försöker tända så ofta som går under hösten och vintern. Denna bild är från här om kvällen.



Mina fötter...sitter i min svarta siden pyjamas som jag fått av L.





Här står jag i blixtens sken. Dagens jag. Ut i kylan.



Har införskaffat nytt nagellack. Fint tycker jag.






Brunt-rött med pärlemor. Ja som ni märker blev det lite av varje idag. Ha nu en mysig fredag.


Kram

2 kommentarer:

  1. Mysigt med öppen brasa! Hoppas att helgen varit bra.

    SvaraRadera
  2. Hm tackar. Brasan är så mysig att sitta vid. Helgen har varit så där. Har haft menieres anfall. Men mår bra idag just nu. Kram Eva

    SvaraRadera