Sidor

måndag 17 oktober 2011

Äntligen..

.., ser Ni nåt nytt????




Nu är vår svarta ryamatta i sovrummet borta. Så trött jag var på denna långhåriga mörka sak. Jag är är ofta sån tyvärr. Vill vill ha, skaffar..och tröttnar, säljer, köper nytt. Min stackars man suckar och låter mig hållas för husfridens skull hhihi. Nja låter hemskt men han känner mig väl nu efter mer än 20 år tillsammans. Ombytlig när det gäller mattor, lampor..osv. Men håller mig fast vid min snälla man. Tur för han..och mig. En del byter ju annat om man säger så titt som tätt. Kolla bara Lena Endre som nu skiljer sig för fjärde!!! gången. Varför gifta sig för..?kan man undra. Så en del tröttnar och byter ut annat.

Men men. Vad blev det istället då??? Jo en Muuu. En koskinns matta. Som jag är väldigt förtjusta i. Vi har en svart vit i matsalen. Och Nu denna läckerbit. Mjuk och skön. I bruna nyanser. Passar perfekt. Så nu är jag nöjd..för ett tag !!




En svart "Ludde" på stolen..ingen svart peruk ifall ni hade trott det.


Tja Ba

3 kommentarer:

  1. Känner igen mig! Omväxling förnöjer :) Kramar Kicki

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Första gången här och måste bara säga - vilket underbart hus ni har!! Ser verkligen fint ut! Kommer gärna tillbaka snart igen! Kul med en ny blogg, ny för mig i alla fall! :)

    Kram Jes

    SvaraRadera
  3. Du är så välkommen tillbaka. Ska kika på din blogg oxå Jes.
    Åh Kicki visst är det så att man blir glad över lite förändringar hemma.
    Kram på Er

    SvaraRadera