Sidor

fredag 7 oktober 2011

Älskade vänner..

..fredag eftermiddag. Hur har Ni det? Här strålar höst solen. Just nu lyssnar jag på Ted Gärdestad med Himmlen oskyldigt blå. Så vacker. Blir alldeles nostalgisk.


Vi har tagit lugnt på em. Handlat mat och fixat lite. Idag står det mellan kyckling strips eller gå ut och äta med mannen. Vad låter mysigast? kommer nog fixa mat till barnen och deras vänner och stor killens flickvän och ta min man i handen på en liten tur på stan. Vi bor ju mitt i centrum så det lockar ofta kan jag säga att man går ut en sväng på en mysig servering och bara..kollar in folk. Gillar att bara njuta av trevligt sällskap och bara vara, gärna med ett glas rosé om jag mår bra. Och jag har peppar peppar mått bra i några dagar. Härligt.


Bara det är värt att fira!!


Men nu först ska jag boka in hotell till stor sonen och hans tjej i Stockholm. Vi tänkte bjuda på hotell vistelse under höstlovet till kärleksparet så slipper dom ta tåget fram och tillbaka. Romantiskt. Första "längre" resan tillsammans.


Min älskade husband köpte fin ring till mammi idag. Tjusig med ett fyrklöver. Fyrklöver=mycket pengar va?? Who knows. Kanske ska ta ett triss lott i helgen. Jag som aldrig spelar nåt.





När han ändå var i köpar tagen så inhandlades det in en läs lampa i tv rummet. Själklart vit. Perfekt.




Ska visa vilken lampa jag vill ha senare i annat inlägg. Måste bara verkligen försöka övertala min man först. Var i en underbar lamp affär inte långt från oss med massooor av snygga designlampor. Jag säger bara Flos lampor. Vill ha vill ha....





Ha nu en super trevlig fredag med era kära och nära...eller bara själva. Kan vara skönt det med. Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar