Sidor

söndag 11 september 2011

Vi..

..har tagit det så lugnt i helgen. Suttit framför tvn ett tag i dag för att se cermonin från New York. Tänk 10 år har gått sedan Wtc tragedin. Otroligt. Jag minns att jag hade hämtat barnen på dagis och skola. Edvin sov middag och jag och Erik satt och titta på Opera Winfrey då dom avbröt och visade direkt från New York. Där blev vi sittande hela dagen. Otäckt. "Är det långt härifrån..kan man se nåt..nån rök eller så från vårt hus" undrade Erik som då var 7 år.


Jag har mått lite från och till..som vanligt. Ifredags var vi på trevlig after work med goda vänner. Mysigt.

Nu ska jag sätta mig på balkongen och njuta av det ljumna vädret ute med dagens Expressen.

Vill visa denna snygga inredning från en lägenhet i Stockholm. Helt i min stil. Gillar!!

Från Sköna Hem. Är så sugen på att byta ut våra gardiner i matsalen till maffiga tunga gardiner som dessa... Snyggt. Så fin färg också. Funkar fint till vårt annars så svart-vita matsal.

Kramis på Er.









2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har! Inredning är verkligen något jag själv älskar.

    SvaraRadera
  2. Tusen tack. Ja visst är det super kul med inredning.
    Kram Eva

    SvaraRadera