Sidor

onsdag 21 september 2011

Heej...

..hur har Ni det där ute?? Jag är såå nyfiken på vilka som är här inne och läser. Ni är dåliga på att kommentera men jag kan se att det är inne ett gäng varje dag. Vilka Är NI???


Just nu precis håller det på i mitt j-a öra. Ska alldeles strax ner och ladda medicin. Sen blir det en titt på tvn. Dagen har verkligen rullat på. Hade mina föräldrar här nyss på fika, gjort ärende. Hämta glasögon som gått sönder...efter 1 år!!! Kass. Dyra märkesglasögon..suck.


Just nu i cdn Sade. Helt underbar musik. Soft och mjuk, jazzigt. Gillar.



Pelagonerna är så fina nu på verandan. Men snart måste dom in..nån stans. Annars fryser stackarna. Och då får man fixa lite höst eller tom jul fint där ute. Jaa det är faktiskt snart advent . Herregud. Vaad tiden går foooort.



Köpte denna fina tändsticksask på Sköna rum i stan. Till och med det måste matcha inredningen...hihi. I buy everyting..nästan hihihahahoho.


Nu väntar jag på min söta man. Ett glas rött till kvällen? Om jag nu inte mår sämre vill säga. Men ett litet glas är bra för blodet ni vet. Kan aldrig skada..


Hej svejs.







2 kommentarer:

  1. Hej Eva:)

    Jag heter Linn, 34 år och bor i Göteborg! Jag har följt blogg sen du kom som ny medlem på styleroom. Jag fullkomligt älskar ert hem och du tilltalar mig som person helt enkelt:)! Gillar ert sätt att leva livet med en extra gnutta guldkant på tillvaron, precis som jag;)!
    Kul att du är tillbaka igen!!

    Kramar Linn

    SvaraRadera
  2. Roligt att höra att du hälsar på här inne. Du är så välkommen.
    Kram Eva

    SvaraRadera