Sidor

söndag 10 juli 2011

Söndag.




..lugna söndag. Man gör inte mycket på dagarna...och det är så himla skönt. Jag tar igen mig och kopplar av...precis som som läkare sagt till mig. Men ändå har jag ganska "små" anfall tätt av menieres. Försöker varva ner och koppla av. Bara njuta av nuet och sommaren, livet..






Mina fina blommor. Pelagonierna blommar för fullt.









Älskar mina blommor som är så fina och stora nu.





Och vet ni, Älskar att tända lyckor och ljus. Sommar som vinter.

Min fina lykta från Casa Linné Göteborg. Me like.

I bokhyllan står en glas lykta från Mio.









Och vet Ni...mina underbara doftljus. Är fullständigt "tokig" i alla dessa fina dofter. Favoriter just nu Verbena från Durance

Absoulta favoriten Voluspa "Crisp Champagne" Helt underbar. Håller hur länge som helst.



På kontoret står Wood Wick. Doftar så fräscht. Som Ni vet så är jag lover av doftljus. Thats me. Ha en fin söndag.




Kram Eva




PS GILLAR NI NYA SIDA, STIL PÅ SIDAN??? Kramis










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar