Sidor

torsdag 21 juli 2011

Sommar kväll..

..i den lilla staden. Jag och Edvin har just kommit hem efter ätit tapas på stan. Erik är hos sin flickvän. Han som fyller hela 17 idag. Hurra min gosse. För 17 år sen....ha, det jag var mest..eller ja nästan mest förvånad över var att brösten växte så enormt. Från a kupa till d. Över 1 natt. Jesus. Mjöken bara rann nerför magen. Haha vilka minnen. Det är så skönt att småbarns tiden är förbi. Inget jag direkt längtar tillbaka till. Så skönt när dom är stora och sköter sig själva, till stor del iallafall. Men mamma är alltid mamma och barn är alltid barn. Hur gamla dom än må vara. Hm.



Lite blandade bilder denna dag.



Ett fönster!




Efter middagen på stan. Tuff kille.


Edvin tar kort på mamsingen.





I år får vi mycket päron.

På en äng??? Nej i vår trädgård..
Samma här. Här växer det till viss del vilt.

Jag Gillar så mitt nya halsband. Med en budda figur på. Ska ge mig lugn....






Mina älskade boots. Nu vill jag verkligen ha Primeboots till hösten. ett par svarta, höga. Älskar verkligen skor och stövlar.. Varför är tjejer så tokiga i detta??? Nåt vi saknade i när vi var små..?! Jag kan inte få nog av skor. Kollar på nätet ständigt efter nåt nytt att sätta tänderna i.. Jag vet, helt tokigt. Har redan inför hösten handlat 2 par boots typ, stövletter. Men som sagt ett par svarta höga stövlar från Primeboots skulle passa fint i min garderob. Ska kika på det när jag snart drar ner till Göteborg några dagar snart.

Så här sitter jag nu på min älskade ghoste stol från Kartell och skriver på bloggen. Underbart väder ute. Ska sätta mig på balkongen. Puss så länge












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar