Sidor

måndag 18 juli 2011

Jag..

gillar så min grodor i olika former och storlekar hemma. Ska ge lycka i huset där man bor sägs det. För tur med sig. " En groda inanför dörren ger lycka". Fint att ge bort till ett par som flyttat ihop. Eller hur?



Och mina fina Buddas. Har flera. Ger ett lugn och ett rofyllt hem. Jag försöker meditera så ofta jag kan. Bara sitta besvämt och ta in all positiv energi som finns. Ta bort det negativa in med det som känns bra i kroppen o knoppen. Tror skarkt på det. Positiv energi. Även Healing som jag är med på då o då. Test ni som inte gjort det. Love från mig. Tänk Positivt på livet. Allt går så mycket bättre då.

Ha nu en härlig kväll o natt på er.
Vad kul att det är några ameikanska läsare här inne. Hello over there. Please write to me. What do you like my blog??
Och vad tycker Ni andra som läser den??




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar