Sidor

tisdag 19 juli 2011

Hej..

..på Er. Vet ni vad jag lyssnar på en tisdag som denna..Dean Martin. Denna stiliga man.. Jag älskar verkligen gammal 50 tals jazz. Vad är det med mig..Ålder?? Finns inget bättre är Nat king Cole eller Frank S eller Ella Fitzgerald. Underbart. Love. Och bäst är nog faktiskt Nat. Blir super lugn och bara...älskar musiken. Gamla klassiker. Ger ett så lugn och glad känsla. Kanske för att man ofta hört musiken hemma när man växte upp. Min pappa spela dessa låtar mycket som jag kommer ihåg dom klassiska 40-50-60 tals låterna... Judy Garland, och Louise Amstrong med den vackraste låt av de alla.."What a wonderful world". Ja jag är helt tagen av dessa klassiska låtar. Vad kan det bero på??! I dont know. I just love it...




Just nu i CDn Dean. Martin. this handsome man.



Har Ni kvar metall och det silvriga än..?





































































































När vi blev sambos så var det guld som var på ropet..Kommer det ändra sig? Vad tror ni? Det tror jag faktiskt..en dag...



Planerar inför en Göteborgs resa..med kanske lite shopping..vem vet...Hiha ..självklart. Heller hur. Jag och shopping är ett måste...och hotell o mys förstårs.





Vi ses väl snart igen..?! Kramis





2 kommentarer:

  1. Love, Dean Martin...:)Även Tom Jones, och älskar låten, Green, green gras of home...:)Jag som du är väldigt förtjust i denna lite äldre musiken (gamla godingar), och spelar den ofta och gärna här hemma...:)Tack, för dina goa och uppmuntrande ord hos mig, blir så glad, och tacksam...:)
    Jag tror det guldiga snart kommer tillbaka...?:)
    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera