Sidor

måndag 25 juli 2011

Heeej

..då var det måndag igen då. Vi har haft en sån mysig helg i Göteborg. Mannen kom från långresa från USA så vi möttes upp i Götet. Innan han kom på em. så gick jag och strosa i stan. Underbart väder, solen sken och jag köpte 2 toppar. Nöjd. En snyggt ljusblå skjorta från Marc o Polo och en marin sommar topp från ett annat ställe.

Tog en Cesar sallad och tittade på folk. Jag har inget emot att gå omkring själv så här. Jag bara njuter av ensamheten och lugnet för mig själv.

Jag fick ju träffa min man sen.





I vår mini svit på Sas Radisson. Ett mycket trevligt hotell fullt med rörelse och folk.


Vi satt i flera timmar på vår sol balkong och bara mös. L trött efter många timmars resa. Skönt att koppla av i solen.




Beställde upp en god flaska rosé.




L hade fått ett ljus från USA av en dam där. Vi tände det. Underbar doft...(jag och mina ljus!!).





God mat och dryck i baren. Super mysigt att åka iväg och vara lite själva. Hade mycket att prata om efter så många dagar ifrån varandra så kvällen blev ganska sen.



Men nu en ny vecka. Imorgon ska jag till doktorn och sjukhuset. Har mått ganska bra i helgen. Men annars är det inte helt bra, långt ifrån. Örat "spökar" fram och tillbaka.

Ha en fin dag.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar